ELS VALENTS I VALENTES

Tres anys han passat ja desde que us vaig conèixer per primera vegada, amb ullets de sorpresa i un poc d'esglai també vau entrar a la classe. No us penseu que jo no estava amb un poc asustada també, eh! Hem passat moments de felicitat, de grans rialles, de sorpresa, de tristesa, d'enuig, de rabia,... però tots i cadascun d'eixos moments els hem compartit recolzant-nos i contant-nos com ens sentiem i com podíem canviar el que ens molestava.
Hem compartit un gran viatge, i aquests moments junts es queden per a sempre al meu cor, he gaudit molt de tots i totes vosaltres, hem aprés moltes coses junts i ara ja heu de continuar el vostre viatge. No us penseu que us solte de la ma, sempré em tindreu al vostre costat, ja sabeu on estic i podeu contar-me el que vulgueu, però heu de seguir, conèixer noves persones, compartir noves emocions, descobrir el món que us espera...
Jo us estimaré per sempre... BON VIATGE VALENTS I VALENTES !!!

INFANTIL 3 ANYS. Curs 2017-2018




INFANTIL 5 ANYS. Curs 2019-2020

 

Comentaris